Süzgec Mutfakta

Süzgec Mutfakta

19 Mart 2014 Çarşamba

YAS GÜNÜ PASTASI

KIZIM AYSE-GÜL ÜN  20. YAS GÜNÜ PASTASI

Malzemeler:
Hamuru icin
•6 yumurta
•18 yemek kasigi un
•9 yemek kasigi seker
•1.5 cay bardagi süt
•3 paket kabartma tozu
•3 paket vanilya

YAPILISI
Öncelik le bu pasta üc kat birinci kati icin iki yumurta üc kasik sekeri iyice cirpiniz.yarim cay bardagi sütü  bir vanilya yi alti kasik unu vebir kabartma tozunu liave ederek karistiriniz.Firin tepsisine yagli kagit koyarak hamuru dökünüz .180°isitilmis firinda pisiriniz.Kalan malzemelerle iki kati ayni sekilde yaparak  ikinci hamuru da pisirip ortasindan keserek üc kat pandispanya hamurunu elde ediyoruz.
BIRINCI KAT KREMA
Bir kilo sütün icine iki yemek kasigi un iki yemek kasigi nisasta istege göre iki üc yemek kasigi meyve bir bardaktan biraz eksik toz seker  ve bir vanilya ilave ederek  karistirarak kaynatip pürüzsüs bir krema  yapip sogutup birinci kata esit sekildedöküp ikinci hamuru yayin .Bunun üzerine  istediginiz bir meyveyi  yerlestirin ben frambuaz kullandim meyvenin üzerine ister krem santi yapin ister kremadan kendiniz yapin .Ben 7  paket krema yaptim  yarisiyla üzerini kaplayip süsledim  pembe rengi elde etmek icin frambuaz sosu kullandim


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder